Profesii

Profil de om de vânzări: să fie căsătorit, să aibă un copil, pentru că este mai motivat să ducă bani acasă

Alin ComŞa: Nu doar trainingul influenţează rezultatele, ci şi managementul. Nu pot funcţiona singure.

Alin ComŞa: Nu doar trainingul influenţează rezultatele, ci şi managementul. Nu pot funcţiona singure.

Autor: Roxana Rosu, Cristina Bellu

13.10.2015, 00:06 2888
La 20 de telefoane date de un agent de vânzări rezultă cinci întâlniri stabilite cu potenţialii clienţi, iar din 10 întâlniri sunt încheiate doar 1-1,5 tranzacţii, povesteşte Alin Comşa de la firma de training Self Trust Academy.
 
„E firesc să fii refuzat, există o raţie de randament. La 20 de telefoane stabileşti 5 întâlniri. Din 10 întâlniri 1-1,5 se termină cu o tranzacţie. Se poate întâmpla însă să dai de un grup de clienţi care te promovează de la unul la altul şi statistica nu mai e valabilă.“
 
Alin Comşa spune că vânzarea e o artă, are la bază un şablon, aşa că pentru un vânzător bun nu contează ce vinde, maşini, credite sau imobiliare. „Nu există vânzător înnăscut. Oricine poate deveni un vânzător bun. Avem afinităţi, valori, cu care ne naştem, dar dacă nu le antrenăm sunt egale cu zero.“
 
Self Trust Academy  este o companie de training axată pe vânzări, public speaking, leadership şi dezvoltare personală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO