Special

Gen Z. Tribe lifestyle. De la wellness la cafea de specialitate: cum a devenit Ethel o moştenire de familie?

Familia Marian a investit în jur de 15.000 de euro pentru amenajarea cafenelei localizate pe strada Aviator Jean Texier.

Familia Marian a investit în jur de 15.000 de euro pentru amenajarea cafenelei localizate pe strada Aviator Jean Texier.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

09.03.2023, 16:20 228

Într-o formă antică a limbii engleze, „ethel“ era echivalentul atributului „nobil“, fiind un nume reprezentativ pentru femei, o formă prescurtată a numelui Etheldreda. Acelaşi nume, Ethel, se află de câteva luni pe frontispiciul unei cafenele din zona de nord a Capitalei, care completează peisajul localurilor cu cafea de specialitate din Bucureşti.

„Acest proiect a luat naştere din dorinţa noastră de a investi într-un concept cu potenţial, care să aibă menirea de a ajuta oamenii să găsească un loc liniştit, unde să savureze o cafea bună sau un pahar de vin“, povesteşte Cătălina Marian, unul dintre membrii familiei care a început să scrie povestea Ethel.

Cafeneaua este de fapt o afacere de familie, lansată după mai bine de douăzeci de ani în care familia Marian a căpătat experienţă în industria ospitalităţii şi a wellnessului.

Părinţii Cătălinei şi ai surorii ei, Mălina, au dezvoltat businessul M Wellness, prin care proiectează şi construiesc piscine, saune şi facilităţi de relaxare pentru proiecte wellness, având în portofoliu centre de acest tip în cadrul unor hoteluri şi ansambluri comerciale din Bucureşti, Prahova, Covasna sau Braşov, potrivit propriului site de prezentare. Cele două fiice au ales să continue activitatea antreprenorială învăţată în familie şi au preluat gestionarea şi dezvoltarea conceptului Ethel.

„În perioada pre-opening şi post-opening, am studiat şi am colaborat cu renumiţi barista care ne-au învăţat arta cafelei.“

Familia Marian a investit în jur de 15.000 de euro pentru amenajarea cafenelei localizate pe strada Aviator Jean Texier, amenajare la care au lucrat cot la cot cu arhitecţii de la Design Hub Studio. În ceea ce priveşte cafeaua, cele două tinere au optat pentru Danesi Doppio, un sortiment de cafea cu note de ciocolată, caramel şi fructe coapte.

„Cafeneaua se adresează tuturor oaspeţilor care îndrăgesc conceptul intim îmbinat cu magia adusă de culoarea roz, acesta fiind laitmotivul cafenelei.“

Deşi spaţiul este mic, mulându-se pe conceptul de boutique, Ethel vrea să atragă un număr cât mai mare de fani ai cafelei.

„Avem de asemenea în plan extinderea conceptului, pentru a oferi cât mai multor oameni experienţa unică atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe. Spaţiul din Av. Jean Texier va rămâne însă inima întregului organism de dezvoltare“, mai spune Cătălina Marian.

 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO