ZF 24

Dupa ce a cucerit piata auto germana, Dacia devine sponsor principal al unei echipe din liga a doua de fotbal

De la stanga la dreapta: Holger Stanislawski - antrenorul St. Pauli, Achim Schaible - seful Renault Deutschland si Corny Litman, presedintele FC St. Pauli.

De la stanga la dreapta: Holger Stanislawski - antrenorul St. Pauli, Achim Schaible - seful Renault Deutschland si Corny Litman, presedintele FC St. Pauli.

30.07.2009, 17:43 153

Logo-ul Dacia va aparea pe tricourile inca unei echipe de fotbal din liga a doua germana, St Pauli, conform site-ului oficial al clubului de fotbal.

Schaible Achim, CEO al Renault Deutschland si reprezentantul brandului Dacia in Germania este convins ca prin noul parteneriat: "Dacia a gasit un nou partner in echipa de fotbal St. Pauli". Contractul incheiat cu echipa germana este valabil pe un an, echipamentul cu noul sponsor urmand a fi prezentat oficial, duminica, in partida celor de la St. Pauli cu FC Villingen, in FA Cup.

De la lansarea pe piata germana in vara anului 2005, brandul Dacia a vandut peste 100.000 de autovehicule.

Brandul auto romanesc Dacia este promovat si pe echipamentul echipei italiene de Udinese, clasata pe locul 12 in Serie A.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO