ZF 24

eMAG deschide al treilea magazin de tip shop-in-shop online, dedicat zonei de nutritie. Un client alocă, în medie, 138 lei pentru o comandă de suplimente şi vitamine

eMAG deschide al treilea magazin de tip shop-in-shop...

Autor: Roxana Rosu

17.10.2023, 12:21 137

Retailerul eMAG lansează un nou magazin de tip shop-in-shop online, dedicat zonei de nutritie, unde sunt grupate peste 31.000 de produse din oferta proprie şi a sellerilor din Marketplace.

Acesta este cel de-al treilea astfel de shop-in shop lansat de eMAG în ultima lună, după Dermato Shop şi Drinks & Coffee shop-in-shop.

Circa 70% din produsele din Nutrition & Vitamins Shop sunt disponibile cu livrare gratuită prin serviciul Genius, disponibil în patru aplicaţii de shopping online- eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful.

„Noul shop-in-shop care integrează branduri cunoscute româneşti şi internaţionale şi este construit cu sprijinul sellerilor din Marketplace se înscrie direcţiei noastre strategice de a le oferi clienţilor noştri o experienţă de shopping cât mai prietenoasă, care să îi ajute să economisească timp şi bani cu ajutorul tehnologiei şi al instrumentelor pe care platforma eMAG le integrează,” a spus Simona Şahîn, demand director eMAG România.

Conform celor mai recente date de piaţă, vitaminele şi suplimentele au intrat în coşul obişnuit de cumpărături al românilor, în contextul în care, în perioada pandemiei, cererea pentru aceste produse a crescut semnificativ.

La nivel european, 20% dintre comenzile online au inclus şi suplimente şi vitamine în 2022, conform celor mai recente date din European E-Commerce Report. Pe eMAG, un client alocă, în medie, 138 lei pentru o comandă de suplimente şi vitamine care include minimum două produse.

Noul shop-in-shop eMAG include produse de la cei mai importanţi producători locali şi internaţionali, precum SunWave Pharma, Mollers, Zdrovit sau Secom.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO