ZF 24

Florăria online Floria.ro: Am avut vânzări de peste 900.000 de euro în primul trimestru, plus 5% faţă de T1 2023. Acum ne aşteptăm la o creştere de 15% a vânzărilor în perioada de Florii şi Paşte

Florăria online Floria.ro: Am avut vânzări de peste...

Autor: Ioana Niţă

10.04.2024, 18:39 162

Floria.ro, una dintre cele mai mari florării online din România, a înregistrat în primul trimestru al acestui an vânzări de peste 900.000 euro, în creştere cu 5% faţă de aceeaşi perioadă din 2023, iar acum, pentru perioada de Florii şi Paşte, se aşteaptă la un avans de 15% al comenzilor de flori şi aranjamente florale. Cele două momente sunt ocaziile în care se oferă cele mai multe flori în trimestrul al doilea din an, urmate de Sf. Constantin şi Elena (21 mai) şi finalul şcolii, în jurul datei de 15 iunie.

„Pentru Florii şi Paşte mizăm pe o creştere de 15%, alimentată de comenzile corporate, dar şi de românii din străinătate, care trimit flori către familie şi prietenii din România. Potrivit statisticilor, în România sunt aproximativ 1,8 milioane de români care vor sărbători onomastica de flori. Dintre aceştia, aproximativ două treimi sunt femei, deci peste 1 milion de românce sărbătoresc ziua numelui de Florii. Ne-am propus să creştem oferind pe de-o parte o colecţie cu peste 1.000 de buchete de flori de sezon, dar şi activând zona corporate, unde aranjamentele trimise de Paşte sunt completate de produse gourmet sau vinuri”, a declarat Marina Popescu, director general al Floria.ro.

Valoarea medie a buchetelor comandate pe Floria.ro în acest an se menţine la 300 lei, nivel mediu înregistrat la nivel naţional şi în 2023. Românii stabiliţi în străinătate plasează însă comenzi cu o valoare medie mai mare cu până la 25% faţă de comenzile din România.

Serviciul de livrare flori în cutie prinde teren

Serviciul de livrare de flori în cutie, care acoperă toată ţara prin intermediul firmelor de curierat, lansat de Floria.ro anul trecut are o dinamică accelerată, fiind alegerea a tot mai multor clienţi. Florile livrate în cutie ajung la destinaţie în 24-48 ore şi sunt o alternativă mai accesibilă a buchetelor livrate în regim super-rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii.

Valoarea medie a comenzii pe categoria de flori în cutie este de 200 lei, iar florile ajung proaspete la destinatari datorită ambalării inovative, în funcţie de nevoile de hidratare ale fiecărei flori. 

Serviciul de livrare a florilor în cutie are o adopţie accelerată, în special pentru destinatarii din oraşe mici din provincie. Serviciul nostru de bază, cu livrare în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, acoperă peste 100 de oraşe cu livrare gratuită, avem cea mai extinsă reţea de parteneri. Însă pentru celelalte localităţi sau mediul rural, livrarea florilor în cutie, de pe zi pe alta, este o soluţie mult mai eficientă. Costurile de livrare pentru localităţile din afara ariei de livrare gratuită sunt semnificativ mai mici la livrarea în cutie, comparativ cu livrarea ultra rapidă dintr-o altă localitate -explică Marina Popescu.

Adopţia serviciului de livrare flori în cutie are o dinamică accelerată de la lansare, la începutul anului trecut, în fiecare trimestru înregistrându-se creşteri de 30-50% faţă de trimestrul anterior.

Cele mai multe livrări de flori în cutie s-au realizat în localităţi din zona de Sud a ţării (Valcea, Prahova, Vrancea, Teleorman), dar şi în Constanţa, în special în staţiuni, în sezonul estival. În ceea ce priveşte livrările ultra-rapide, în 2-4 ore, cele mai multe comenzi se livrează în Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi şi Braşov.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO