ZF 24

Glovo mai pune un „raft” în aplicaţie – produse LEGO: „Cererea pentru jucării este tot mai mare. Avem o creştere de 74% pe acest segment în primele 8 luni ale anului”

Glovo mai pune un „raft” în aplicaţie – produse...

Autor: Ioana Niţă

26.10.2023, 16:36 251

Start-up-ul de origine spaniolă Glovo, care le pune la dispoziţie utilizatorilor o aplicaţie mobilă prin care pot comanda produse de la restaurante, supermarket-uri, farmacii, florării sau alte tipuri de retaileri, a anunţat încheierea unui parteneriat nou cu Magazinul Certificat LEGO, în condiţiile în care cererea pentru jucării este tot mai mare. În primele opt luni ale acestui an, categoria de jucării de pe Glovo a înregistrat o creştere de 74% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022.

Prin intermediul parteneriatului cu Magazinul Certificat LEGO, utilizatorii Glovo din Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa şi Ploieşti, au posibilitatea de a alege dintr-o selecţie de 950 de produse din peste 30 de categorii, disponibilă în toate cele 9 magazine LEGO din ţară, livrarea realizându-se în mai puţin de 60 de minute.

În secţiunea „magazine” a platformei, clienţii Glovo pot găsi o paletă variată de seturi LEGO tematice, precum Harry Potter, Star Wars, Disney, Marvel Super Heroes, DC Super Heroes, Minecraft, Jurrasic World, Ninjago, Super Mario, Indiana Jones, Gabby’s Dollhouse sau Sonic the Hedgehog, dar şi o mulţime de alte figurine şi accesorii, precum penare, pixuri, genţi sau brelocuri.

 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO