ZF 24

IKEA pierde uşor din turaţie, dar reuşeşte să treacă de 100 mil. euro pentru prima dată de la intrarea pe piaţă

De la intrarea pe piaţă magazinul IKEA este condus de Cornel Oprişan din funcţia de retail manager

De la intrarea pe piaţă magazinul IKEA este condus de Cornel Oprişan din funcţia de retail manager

Autor: Ioana David

21.10.2014, 00:08 6720

Magazinul de mobilă şi decoraţiuni interioare IKEA, situat în zona comercială Băneasa din nordul Capitalei, a înregistrat vânzări de 468 mil. lei (105 mil. euro, inclusiv TVA) în perioada septembrie 2013 – august 2014, în creştere cu 6% comparativ cu nivelul din exerciţiul financiar anterior.

Magazinul a fost deschis în 2007 şi este pentru prima dată când IKEA reuşeşte să treacă de pragul de 100 mil. euro, pe care l-a mai tatonat atât în 2013, cât şi în 2008. De la intrarea pe piaţă magazinul IKEA este condus de Cornel Oprişan din poziţia de retail manager.

Anul financiar al companiei suedeze se derulează în perioada septembrie – august şi este folosit în toate statele în care este prezentă. De la intrarea pe piaţa locală, vânzările IKEA au avut o evoluţe oscilantă, astfel că după ce s-au apropiat de 100 mil. euro în primul an integral de funcţionare, au coborât în 2009 şi 2010, pentru ca ulterior să înceapă să crească. În exerciţiul financiar anterior, vânzările IKEA pe piaţa locală s-au apreciat cu 10%.

În timp ce vânzările au crescut cu 6% în 2014, numărul vizitatorilor a crescut cu 1%, până la 3,23 de milioane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO