Brioche Doree, brandul de cafenele adus pe piaţa locală de directorul şi acţionarii grupului Kenvelo împreună cu un partener francez, va înlocui Haagen Dazs, gelateria-cafenea amplasată în Piaţa Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House.
Clădirea de birouri, care găzduieşte angajaţi ai unor grupuri ca BCR, Deloitte sau Ericsson, are la parter mai multe cafenele, printre care Fitto Cafe şi Starbucks, precum şi o unitate McDonald’s.
„Vrem să acoperim toate punctele cheie din oraş cu cafenele Brioche Doree. Vrem să fim în Piaţa Victoriei, Piaţa Universităţii şi Piaţa Romană, precum şi în cele mai importante centre comerciale. Am ales să deschidem în America House pentru că este trafic atât în timpul săptămânii de la clădirile de birouri din zonă, cât şi în weekend. Mai mult, concurenţii noştri sunt deja prezenţi în zonă“, spune Philippe Besadoux, directorul general al grupului Kenvelo, care cuprinde cinci branduri de modă cu 90 de magazine, precum şi brandul de cafenele Brioche Doree.
Executivul francez afirmă că va mai deschide cafenele sub acest brand şi în AFI Palace Cotroceni, Bucureşti Mall (Vitan), Plaza România, Braşov Coresi şi ParkLake (Titan). El caută spaţii şi în zone stradale, respectiv la Romană şi Universitate. Până în prezent, sub brandul Brioche Doree au fost inaugurate localuri în clubul rezidenţial Stejarii, în AFI Palace Ploieşti şi în Sun Plaza (această cafenea a fost preluată de la fostul francizat care nu s-a extins).