În total, evenimentul de shopping Black Friday va genera la nivelul întregii pieţe vânzări de 100 milioane de euro în condiţiile în care 4,2 milioane de români - dublu faţă de anul trecut - au în plan o achiziţie, afirmă Iulian Stanciu, directorul general al eMag.
Cel mai mare retailer online IT&C, eMag, şi Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT de pe piaţă, companiile care au impus în urmă cu doi ani pe piaţa din România Black Friday, se aşteaptă să vândă de peste 41 mil. euro cu ocazia evenimentului de shopping, o creştere de 52% (14 mil. euro) faţă de anul precedent, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Iulian Stanciu, directorul general al eMag şi proprietarul Flanco.
Stanciu mai are şi peste 21% din eMag, companie controlată de la jumătatea anului trecut de grupul Naspers din Africa de Sud.
Estimăm că eMag şi Flanco vor avea vânzări de 183 mil. lei, a spus Stanciu, adăugând că la nivelul întregii pieţe Black Friday va genera vânzări de peste 100 mil. euro. Cifra este plauzibilă în condiţiile în care evenimentul are acum o notorietate şi mai puternică decât în anul precedent, iar consumatorii îl aşteaptă, a explicat el.