Lars Lund, country manager al kika România: Canapelele au rămas cea mai vândută categorie de produse, urmate de dormitoare, mobilă pentru grădină şi bucătărie
Lars Lund, country manager al retailerului de mobilă şi decoraţiuni interioare kika România, spune că începând din noiembrie anul trecut a observat o creştere de două cifre (double digit, peste 10%) a vânzărilor, ca urmare a unor schimbări în politica de marketing şi a preţurilor. Excepţie de la această evoluţie a fost numai în ianuarie când afacerile magazinului au crescut cu 8%, a mai spus şeful kika.
„Am plănuit (din noiembrie – n. red.) o schimbare de marketing, campanii TV şi online şi scăderi de preţuri. Scăderea preţurilor este strategia nostră pentru 2014. Comunicăm această strategie prin intermediul tuturor mediilor. (…) Implementăm această strategie datorită costurilor logistice mai bune şi puterii de cumpărare generate de grupul Steinhoff“, a adăugat Lars Lund.
Austriecii de la kika au deschis magazinul din zona de vest a Capitalei (la ieşirea pe autostrada Bucureşti – Piteşti) în decembrie 2008, chiar înainte de începerea crizei financiare, în urma unei investiţii de 31 milioane de euro.