ZF 24

Şeful kika: Ne-am propus un plus de 15%, iar până acum anul arată mai bine decât ne-am aşteptat

Lars Lund, country manager al kika România: Canapelele au rămas cea mai vândută categorie de produse, urmate de dormitoare, mobilă pentru grădină şi bucătărie

Lars Lund, country manager al kika România: Canapelele au rămas cea mai vândută categorie de produse, urmate de dormitoare, mobilă pentru grădină şi bucătărie

Autor: Ioana David

07.05.2014, 00:08 251
Lars Lund, country manager al retailerului de mobilă şi decoraţiuni interioare kika România, spune că începând din noiembrie anul trecut a observat o creştere de două cifre (double digit, peste 10%) a vânzărilor, ca urmare a unor schimbări în politica de marketing şi a preţurilor. Excepţie de la această evoluţie a fost numai în ianuarie când afacerile magazinului au crescut cu 8%, a mai spus şeful kika.
 
„Am plănuit (din no­iem­brie – n. red.) o schim­bare de mar­keting, cam­panii TV şi online şi scă­deri de preţuri. Scăderea preţurilor este strategia nostră pentru 2014. Comunicăm această strategie prin intermediul tuturor mediilor. (…) Im­ple­mentăm această strategie datorită cos­turilor logistice mai bune şi  puterii de cumpărare ge­nerate de gru­pul Steinhoff“, a adăugat Lars Lund.
 
Austriecii de la kika au deschis magazinul din zona de vest a Capitalei (la ieşirea pe autostrada Bucureşti – Piteşti) în decembrie 2008, chiar înainte de începerea crizei financiare, în urma unei investiţii de 31 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO