ZF 24

Spaniolii de la Inditex intră pe online cu al doilea brand. După Pull&Bear testează piaţa cu Massimo Dutti

Spaniolii de la Inditex intră pe online cu al doilea...

Autor: Cristina Roşca

20.02.2014, 19:50 1766

Brandul Massimo Dutti, aflat în portofoliul grupului spaniol Inditex, liderul pieţei locale de modă, va începe pe data de 19 martie să vândă haine şi pantofi şi online în România. Compania era prezentă deja pe piaţa locală cu nouă magazine fizice în principalele oraşe din ţară. Odată cu lansarea site-ului massimodutti.com clienţii vor putea comanda articole şi vor putea alege ca acestea să fie livrate şi ridicate din magazinele fizice sau acasă. Expedierea comenzilor în magazine va fi gratuită, pe când livrarea standard va costa 18 lei, iar cea express 45 de lei. Massimo Dutti a intrat pe piaţa locală acum şase ani cu un magazin în Băneasa Shopping City. Brandul se adresează persoanelor cu venituri peste medie, fiind poziţionat mai sus decât Zara, brandul fanion al grupului. Inditex este prezent pe piaţa locală cu şapte branduri – Zara, Zara Home, Oysho, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear şi Massimo Dutti. Compania a avut afaceri totale în România de 150 mil. euro în 2012 (ultimul pentru care există date publice), iar Massimo Dutti a contribuit cu 13 mil. euro.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.02.2014

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO