ZF 24

Start-up-ul fit-tech Ikanos ţinteşte o cifră de afaceri de 90.000 euro pentru finalul anului

 Start-up-ul fit-tech Ikanos ţinteşte o cifră de...

Autor: Ioana Niţă

10.10.2023, 18:18 161

Ikanos, start-up-ul local care a dezvoltta platforma e-health cu acelaşi nume prin care ajută utilizatorii să slăbească, estimează că va ajunge la finalul acestui an la o cifră de afaceri de 90.000 de euro, de 2,8 ori mai mare comparativ cu 2022. Platforma Ikanos se află în al doilea an de funcţionare, aceasta fiind lansată de către doi antreprenori din Timişoara - Natalia şi Dragoş Cotruş - în octombrie 2021. Investiţiile de până acum în proiect totalizează peste 200.000 de euro.

„Ideea proiectului Ikanos a venit natural, după ce am realizat ce discrepanţă mare este între ce înseamnă să slăbeşti sustenabil şi sănătos şi multitudinea de informaţii greşite, false sau pur şi simplu exagerate de pe sursele de informare în masă. Am decis să creăm Ikanos pentru a oferi o sursă de încredere, corectă şi la îndemâna oricui îşi doreşte să slăbească şi să înţeleagă cum funcţionează alianţa minte-corp în acest context. Ikanos este bazat integral pe ştiinţă şi studii ştiinţifice. Am văzut o necesitate de a ne aşeza în zona low-tech, punând accent pe calitatea serviciilor şi pe comunicare empatică cu cei care pornesc alături de Ikanos în această călătorie al cărui obiectiv este un stil de viaţă sănătos, pe termen lung”, a precizat Natalia Cotruş, cofondator al platformei de fit-tech Ikanos.

Platforma pune accent pe construirea de obiceiuri sănătoase şi oferă un suport amplu în procesul de transformare personală şi atingerea obiectivelor de slăbit, fără a impune restricţii alimentare. Algoritmul Ikanos personalizează procesul în funcţie de profilul clientului, ţinând însă cont de studii şi date ştiinţifice privind nutriţia şi psihologia.

De la lansarea sa şi până în prezent, platforma de fit-tech Ikanos a ajutat în total peste 2.200 de clienţi să slăbească. În primele nouă luni din acest an, comparativ cu aceeaşi perioadă, Ikanos şi-a dublat numărul de clienţi, ajungând la aproape 1.500 de persoane care au urmat programele sale de slăbit.

Publicul vizat de Ikanos este unul preponderent educat, atât masculin, cât şi feminin, de toate vârstele. În prezent, platforma adresează adulţii care îşi doresc în mod activ să piardă în greutate. Aceştia îşi propun să slăbească, în medie, 17 kilograme.

„Avem o retenţie de 55% după prima lună, în condiţiile în care media pe industrie este undeva la 12%. Este o validare a angajamentului nostru de a oferi soluţii eficiente şi bazate pe ştiinţă pentru cei care îşi doresc să-şi îmbunătăţească sănătatea şi să atingă obiectivele lor de slăbire într-un mod sustenabil şi sănătos. Oamenii vin la noi în urma mai multor tentative eşuate de a atinge sau a menţine o greutate ideală şi îşi propun să slăbească în medie 17 kilograme. Aleg Ikanos pentru abordarea integrată, bazată pe activarea alianţei minte-corp, dar mai ales pentru componenta de construire a unui sistem de obiceiuri sănătoase,” a menţionat Dragoş Cotruş, cofondator Ikanos.

Platforma Ikanos combină coaching-ul de nutriţie cu managementul emoţiilor şi tehnologia, susţinând astfel schimbările permanente ale stilului de viaţă. Platforma este oferită prin intermediul unei aplicaţii mobile de telefon, intuitivă, uşor de folosit şi integrat în viaţa cotidiană.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO