ZF 24

Strauss Romania: Am pierdut o parte din clientii Elite, in urma rebrandingului

11.12.2008, 14:40 36

Producatorul de cafea Strauss Romania (fosta Elite Romania) estimeaza pentru anul viitor mentinerea cifrei de afaceri la nivelul inregistrat in acest an, de 80 mil. de euro, in conditiile in care in 2008 a lansat pe piata locala marca premium Doncafe, care a inlocuit brandul Elite.
“Nu ne asteptam la cresteri spectaculoase ale cifrei de afaceri. Am pierdut o parte din clientii Elite, in urma rebrandingului, pe care incercam sa-i recastigam. Consumatorii au nevoie de timp sa se obisnuieasca cu noile branduri din portofoliu”, a spus Matanya Schwartz, directorul general al Strauss Romania, la lasnarea primei braserii Doncafe Brasserie & Espresso Bar.
Strauss intentioneaza sa lanseze anul viitor inca doua-trei unitati anul viitor in Bucuresti si in tara, iar pentru conceptul Doncafe Brasserie & Espresso Bar a investit un milion de euro.
Compania Elite Romania a devenit Strauss Romania, in luna februarie, in timp ce in august a fost lansat pe piata locala Doncafe, printr-un rebranding ce a costat 15 mil. de euro.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO