ZF 24

Topul preferinţelor pentru Black Friday: televizoare, electrocasnice şi frigidere

Topul preferinţelor pentru Black Friday: televizoare,...

Autor: Roxana Rosu

17.11.2016, 13:19 1002

Numărul românilor  care vor să cumpere în acest an un produs de Black Friday este în creştere faţă de 2015, cel mai mare interes fiind pentru televizoare, electrocasnice mici şi frigidere, potrivit unui studiu Kantar Millward Brown România.

Astfel, în topul preferinţelor pentru cumpărături se regăsesc cel mai frecvent televizoarele (41% dintre respondenţi), electrocasnicele mici (32%) şi frigiderele (25%). Telefoanele mobile şi maşinile de spălat sunt următoarele două categorii de produse aflate pe listele de cumpărături pentru Black Friday, fiind amintite, pentru fiecare categorie, de câte 22% dintre cei intervievaţi cu privire la intenţia de achiziţie.

„Black Friday continuă să fie cel mai mare eveniment din an al industriei de retail, asupra căruia se îndreaptă atenţia tuturor. Din ce în ce mai mulţi jucători şi români se implică în el. În plus, obiceiul de achiziţii online devine tot mai popular în rândul cumpărătorilor români, iar anul acesta vedem că numărul celor care au făcut cel puţin o achiziţie online vreodată a crescut semnificativ. Creşterea numărului de persoane care au acces la Internet, dar şi a celor care fac achiziţii de pe mobil, lucruri pe care le-am văzut şi în alte studii, creează premisele unui Black Friday şi mai dinamic anul acesta, în mediul online”, spune Mădălin Vladu, Account Manager Kantar Millward Brown România.

Conform studiului, în prezent, 43% dintre români au achiziţionat cel puţin un produs dintr-un magazin online vreodată, în creştere de la 37% în 2015

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO