ZF 24

Yves Rocher vede un avans de 15% susţinut de online şi de extindere

Yves Rocher are 31 de magazine, produsele fiind vândute şi în 25 de farmacii partenere şi prin corespondenţă şi online

Yves Rocher are 31 de magazine, produsele fiind vândute şi în 25 de farmacii partenere şi prin corespondenţă şi online

Autor: Cristina Roşca

27.07.2014, 23:04 185
Producătorul francez de cosmetice Yves Rocher, prezent pe piaţa locală de mai bine de un deceniu cu o reţea de magazine şi cu un sistem de vânzări prin corespondenţă, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 80 mil. lei (17,7 mil. euro), în creştere cu 17% faţă de 2012 şi de peste 2,5 ori mai mari decât în 2009, primul an de criză.
 
Mai mult, compania mizează şi în acest an pe un avans de 15% al vânzărilor, susţinut de businessul din online şi de extinderea reţelei de magazine.
 
„Anul trecut a fost unul foarte bun pentru noi, cea mai mare creştere venind din mediul online. Modelul nostru de business (la nivel mondial - n.red.) era axat pe vânzările în magazine fizice, de aceea am deschis magazinul online abia în 2012. Odată cu lansarea lui însă, vânzările au crescut puternic“, spune Jacek Roznowicz, directorul Yves Rocher pentru Europa de Sud-Est.
 
În ceea ce priveşte businessul de retail fizic, Yves Rocher are 31 de magazine proprii, iar produsele companiei sunt prezente şi în alte 25 de farmacii partenere. „Anul trecut am deschis şase magazine exclusive şi în 2014 vrem să păstrăm ritmul şi să renovăm alte unităţi deja existente.“ În primele şase luni din an au fost deschise trei magazine noi şi renovate alte două.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO