ZF Live

ZF Live. Florin Cucu, general manager, Sofiaman, brandul care şi-a propus să schimbe percepţia românilor despre hainele de casă: Am ajuns la 19 magazine la nivel naţional, iar anul trecut am avut o cifră de afaceri de aproape 25 mil. lei

Autor: Alexandra Matei

13.06.2023, 16:20 101

♦ Ultimele magazine inaugurate în regim de franciză au fost deschise la Bacău şi Braşov, iar anul acesta, producătorul de pijamale a început colaborări noi în Italia şi Germania ♦ Întreaga producţie a companiei are loc în România, Sofiaman având trei fabrici în ţară.

Sofiaman, o companie din Târgu-Neamţ înfiinţată acum mai bine de 25 de ani, specializată în producţia şi vânzarea de pijamale, a ajuns să aibă astăzi 19 magazine la nivel naţional, dintre care, precizează Florin Cucu, directorul general al acesteia, 15 sunt proprii, iar în 2022 a avut afaceri de aproape 25 mil. lei, în creştere cu circa 3% faţă de anul precedent.

Ultimele magazine inaugurate în regim de franciză au fost deschise la Bacău şi Braşov, mai spune el, iar anul acesta, producătorul de pija­male a început colaborări noi în Italia şi Germania.

„Avem 19 locaţii, dintre care 15 sunt magazine proprii, iar restul sunt deschise în sistem de franciză. Avem în continuare colaborări cu absolut toată lumea care e conectată cu do­meniul nostru – mă refer aici la cli­enţi din zona de B2B, lucrăm cu toate magazinele importante din ţară care vând genul nostru de articole. Anul trecut, am încheiat cu o creşte­re, dar destul de mică. Suntem cu cir­ca 3% peste anul precedent. Situaţia geopolitică şi-a pus amprenta pe ceea ce s-a întâmplat în piaţa de fashion din ţară. Am ajuns la aproape 25 mil. lei cifră de afaceri“, a spus Florin Cucu la emisiunea zilnică de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO