Analiză

A câştigat Ursus clienţi beneficiind de notorietatea Clujului? Este brandul mai important decât zona de origine? Cum comentaţi

A câştigat Ursus clienţi beneficiind de notorietatea Clujului? Este brandul mai important decât zona de origine? Cum comentaţi
18.11.2010, 15:39 92

Închiderea fabricii Ursus din Cluj readuce în discuţie problemabrandurilor locale: în ce măsură mai oglindesc acestea caracterulunei anumite zone din România, a anumitor caracteristici aingredientelor ce pot fi găsite numai în zonele respective.

Haţegana nu mai este produsă la Haţeg, berea Azuga, nu mai esteprodusă la Azuga, iar Timişoreana este produsă şi la Buzău. Înaceste condiţii, este înşelat sau nu consumatorul care aşteaptă caprodusul cumpărat să corespundă denumirii? Este o idee bună sărenunţi la fabricile şi zonele originare ale brandurilor dinraţiuni de reducere a costurilor, dar în acelaşi timp să menţiibrandul, chiar dacă produsul este produs în cu totul altă zonă? Cumcomentaţi?

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO