Prezenţa puternică a companiilor multinaţionale pe piaţa locală, alături de expansiunea celor din IT&C, pune presiune şi pe modernizarea pieţei auto, este de părere Wolfgang Schulz, directorul general al BMW România, importatorul mărcilor BMW şi MINI pe piaţa locală. Aceştia ar fi şi factorii care stau la baza creşterii numărului de maşini electrice vândute, pasiunea pentru tehnologie a consumatorilor şi dorinţa companiilor de a fi mai prietenoase cu mediul, 2017 devenind un an record pentru vânzările de BMW i3, modelul electric al constructorului auto. „BMW i este pentru noi nu doar un automobil, ci un concept. Românii sunt tot mai interesaţi de tehnologie, iar marile companii de pe piaţa locală se concentrează pe energie verde şi sustenabilitate“, spune Wolfgang Schulz. BMW i3, modelul electric al gamei constructorului, a fost anul trecut cea mai bine vândută maşină electrică de pe piaţa locală, cu 118 modele livrate în 2017, de peste două ori mai multe decât în 2016. Dincolo de clienţii finali, persoane fizice, maşina a fost achiziţionată de companii care au lansat servicii de tip car-sharing, precum Pony Car Sharing, dar şi shuttle, ceea ce a contribuit şi la vizibilitatea modelului.