Auto

BMW: IT&C-ul şi investiţiile companiilor în sustenabilitate cresc vânzările de maşini electrice

BMW: IT&C-ul şi investiţiile companiilor în...

Autor: Bogdan Alecu

29.01.2018, 00:07 568

Prezenţa puternică a companiilor multinaţionale pe pia­ţa locală, alături de expansiunea celor din IT&C, pune pre­siune şi pe modernizarea pieţei auto, este de părere Wolfgang Schulz, directorul general al BMW România, importatorul mărcilor BMW şi MINI pe piaţa locală. Aceştia ar fi şi factorii care stau la baza creşterii numă­ru­lui de maşini electrice vândute, pasiunea pentru tehno­lo­gie a consumatorilor şi dorinţa companiilor de a fi mai pri­e­te­noase cu mediul, 2017 devenind un an record pentru vân­zările de BMW i3, modelul electric al constructorului auto. „BMW i este pentru noi nu doar un automobil, ci un concept. Românii sunt tot mai interesaţi de tehnologie, iar marile companii de pe piaţa locală se concentrează pe energie verde şi sustenabilitate“, spune Wolfgang Schulz. BMW i3, modelul electric al gamei constructorului, a fost anul trecut cea mai bine vândută maşină electrică de pe piaţa locală, cu 118 modele livrate în 2017, de peste două ori mai multe decât în 2016. Dincolo de clienţii finali, persoane fizice, maşina a fost achiziţionată de companii care au lansat servicii de tip car-sharing, precum Pony Car Sharing, dar şi shuttle, ceea ce a contribuit şi la vizibilitatea modelului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO