Auto

BMW mizează mai nou şi pe biciclete, pe lângă limuzine, SUV-uri şi maşini sport

BMW mizează mai nou şi pe biciclete, pe lângă...

Autor: Bogdan Alecu

10.08.2016, 07:00 1766
BMW Group a vândut în România în prima jumătate a acestui an 65 de biciclete sub brand propriu, cu o valoare totală de peste 120.000 de euro cu TVA, adică contravaloarea unei limuzine de top Seria 7, potrivit datelor companiei. Spre comparaţie, în primul semestru al anului trecut s-au vândut numai şase unităţi, vânzările crescând astfel de aproape 11 ori.
 
„Interesul a crescut şi pentru că a existat un efort mai mare din partea dealerilor pentru a prezenta şi au expus activ bicicletele în showroom, în special în spaţiul de after sales. Astfel, clienţii de BMW descoperă bicicletele în momentul în care vin în service. De aceea putem afirma că, de obicei, cei care achi­ziţionează bi­ciclete BMW au deja un auto­mo­bil al mărcii“, au spus oficialii BMW Group Ro­mânia. Bicicletele ală­turi de alte pro­duse de life-style sunt con­si­derate instru­men­te de loia­li­zare a cli­enţilor.
 
„În cazul bici­cletelor, spre exem­plu, folosim unele din cele mai bune soluţii din piaţă, aşa cum sunt componente furnizate de Shi­mano.
 
Cadrul este dez­voltat de BMW, pe baza ex­perienţei din domeniul moto şi auto şi reprezintă un design specific BMW.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO