BMW Group a vândut în România în prima jumătate a acestui an 65 de biciclete sub brand propriu, cu o valoare totală de peste 120.000 de euro cu TVA, adică contravaloarea unei limuzine de top Seria 7, potrivit datelor companiei. Spre comparaţie, în primul semestru al anului trecut s-au vândut numai şase unităţi, vânzările crescând astfel de aproape 11 ori.
„Interesul a crescut şi pentru că a existat un efort mai mare din partea dealerilor pentru a prezenta şi au expus activ bicicletele în showroom, în special în spaţiul de after sales. Astfel, clienţii de BMW descoperă bicicletele în momentul în care vin în service. De aceea putem afirma că, de obicei, cei care achiziţionează biciclete BMW au deja un automobil al mărcii“, au spus oficialii BMW Group România. Bicicletele alături de alte produse de life-style sunt considerate instrumente de loializare a clienţilor.
„În cazul bicicletelor, spre exemplu, folosim unele din cele mai bune soluţii din piaţă, aşa cum sunt componente furnizate de Shimano.
Cadrul este dezvoltat de BMW, pe baza experienţei din domeniul moto şi auto şi reprezintă un design specific BMW.“