Auto

Mach1 ProMotor debuteaza cu dreptul

Mach1 ProMotor debuteaza cu dreptul
17.04.2004, 00:00 24

Cine a trecut pe la Brasov cu ocazia raliului, a putut observa, in fata pub-ului Rossignol din spatele hotelului Aro, trei Renault Clio RS decorate identic. Nu se aflau acolo intamplator, ci cu ocazia unei duble lansari: a pub-ului si a echipei.
Cladita in jurul campionului national George Grigorescu, secondat de copilotul Cristi Dicianu, echipa mai are in componenta echipajele Eugen Badina/Aurica Badina si Edwin Keleti/Toni Avram pentru raliuri, respectiv Mihnea Vasiliu si Cristi Dicianu la VTM.
Nu mai revenim cu prezentarea lui George Grigorescu, pilotul care a dominat categoria A2,0 in ultimii 10 ani, insa trebuie sa subliniem excelentul rezultat obtinut, George reusind sa surmonteze diferenta de 70 CP intre masina sa si puternicul Golf Kit Car pilotat de Daniel Burchel si sa ocupe la final un excelent loc 2, in urma celuilalt Kit Car, pilotat de Mihai Leu.
Echipa Mach1 ProMotor isi propune, pe langa performanta pura de care este responsabil George, (re)lansarea conceptului de Gentleman Driver, ce face referire la sportivi care iubesc pilotajul si automobilismul dar, din varii motive, nu ambitioneaza sa se implice in lupta la varf.
Echipajul Edwin Keleti/Toni Avram, revenit la raliuri dupa o pauza de trei ani, a avut o evolutie sigura si ascendenta, nedorind sa-si asume riscuri inutile in cautarea ultimelor zecimi. Din pacate insa, o pana de cauciuc survenita duminica dimineata a dus la pierderea locului 6 din cadrul grupei, echipajul terminand pe locul 8.
Ocupantii locului 3 la finalul sezonului 2003 la categoria debutanti, fratii Badina, au avut o evolutie constanta, descoperind un raliu dificil, parcurs in premiera. La final, au reusit un onorant loc 7 in cadrul trofeului A2,0.
Etapa de la Brasov a reprezentat un tur de forta pentru echipa de mecanici condusa de Iulian Nita, care a reusit sa pregateasca impecabil cele trei Renault Clio RS de grupa N.
Bineinteles ca nimic nu ar fi fost posibil fara sponsorii generosi, iar acestia sunt RDS, Sika, Viper, Wurth si Elf, carora le multumim pentru sustinere. Se poarta in continuare discutii cu doi potentiali parteneri, o eventuala incununare cu succes a negocierilor urmand sa duca, speram noi, la atingerea obiectivului principal al echipei pentru acest sezon, si anume cumpararea unui performant Renault Clio Super 1600, cu care George Grigorescu ar putea sa se lupte pentru titlul grupei A2,0 si ar putea tinde catre topul clasamentului general.
Va asteptam la Deva!

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO