Companii

Noua echipă de conducere a Heineken: În primul semestru ne-am păstrat ritmul de creştere de 11% din ultimii ani

Noua echipă de conducere a Heineken: În primul semestru ne-am păstrat ritmul de creştere de 11% din ultimii ani

Onno Rombouts: Principalele brand-uri au contribuit la această creştere datorită faptului că am investit constant în ele

Autor: Ioana David

02.09.2012, 19:53 130

Producătorul de bere Heineken a înregistrat în primul semestru al acestui an o creştere de 11,8% a cifrei de afaceri nete şi de peste 5% a volumului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2011. Brand-urile cu cele mai mari vânzări din portofoliu sunt Bucegi, Heineken şi Ciuc (din punctul de vedere al volumului).

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO