Bănci și Asigurări

BCR vrea sa-si convinga clientii sa faca tranzactii de acasa

18.07.2008, 00:00 33

BCR, filiala locala a grupului Erste si cea mai mare banca din sistem, si-a imbunatatit platformele de internet banking si mobile banking pentru clientii individuali si incearca sa le promoveze, cu reduceri semnificative de comisioane, comparativ cu cele percepute la ghisee, de pana la 75%.
"Prin solutii de internet si phone banking extrem de eficiente si usor de utilizat, incurajam clientii sa se orienteze tot mai mult catre efectuarea platilor curente fara sa se mai deplaseze la banca ori la furnizorii de servicii. CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking le ofera un grad sporit de confort, precum si posibilitatea sa economiseasca timp si bani", a explicat Catalin Moise, directorul executiv al Directiei Canale Alternative din cadrul BCR.
Clientii pot efectua prin e-banking diverse plati curente cu frecventa ridicata, achitarea facturilor, rambursarea ratelor de credit, transferuri in lei si in valuta. Clientii pot avea acces la conturile lor in orice moment, serviciile de informare-consultare fiind gratuite.
"Siguranta datelor referitoare la conturile clientilor si a tranzactiilor efectuate este garantata prin cea mai performanta metoda de securitate existenta la momentul actual pe piata", sustine institutia.
BCR, cu active de peste 17,5 miliarde de euro, a inceput din toamna trecuta sa fie mai agresiva pe partea de atragere de resurse in conturi curente si de tranzactionare pentru clientii individuali, segment de care actionarii bancii (austriecii de la Erste) nu erau multumiti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO