Bogdan Marin, care a fost mai bine de trei ani director executiv al direcţiei managementul canalelor de retail din BCR, ocupă în prezent un post de senior manager în departamentul de consultanţă pe strategii şi operaţiuni la Deloitte, una dintre cele patru mari firme globale de consultanţă. Marin a lucrat pentru BCR circa cinci ani, fiind recrutat în 2008 de la Orange.
În 2012 a fost responsabil de proiectul dezvoltării conceptului de self service în reţeaua de retail a băncii prin instalarea a 400 de maşini care să preia din tranzacţiile realizate la ghişee, investiţia fiind de 2 mil. euro. De asemenea, au fost instalate 50 de bancomate multifuncţionale.
Divizia condusă de Bogdan Marin s-a ocupat şi de modernizarea serviciilor de internet şi phone banking ale BCR. Tot la Deloitte s-a dus în 2012 Oana Petrescu, fost vicepreşedinte executiv în BCR mai întâi pe operaţiuni & IT şi apoi pe retail, ea primind un post de partener pe consultanţă în management.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.03.2014