Bănci și Asigurări
Compania de asigurări de viaţă Aegon România a încheiat 2020 cu prime brute subscrise de 134,5 milioane lei, în creştere cu 13%. ”Românii au devenit mai interesaţi de sănătatea lor în 2020, iar această preocupare s-a reflectat şi în vânzările noastre”
Compania de asigurări de viaţă Aegon România, parte a grupului financiar internaţional Aegon, a încheiat 2020 cu un volum de 134,5 milioane lei al primelor brute subscrise, în creştere cu 13% faţă de 2019, şi cu o cotă de piaţă de 4,9%.
Creşterea volumului primelor a dus la urcarea în clasamentul companiilor de asigurări de viaţă până pe locul şase, cu o poziţie mai sus decât în 2019.
Evoluţia indicelui GWP a fost susţinută şi de creşterea interesului pentru asigurările de sănătate. Conform unei analize realizate de companie în martie 2021, pe parcursul anului trecut, de trei ori mai mulţi români au achiziţionat asigurarea oncologică Optimist, faţă de 2019.
De asemenea, numărul persoanelor care au achiziţionat servicii care oferă acces rapid la o a doua opinie medicală s-a majorat cu 43%.
„Românii au devenit mai interesaţi de sănătatea lor în 2020, iar această preocupare s-a reflectat şi în vânzările noastre. Cred că este un semnal pozitiv, pentru că arată că oamenii sunt mai atenţi cu sănătatea lor şi a celor apropiaţi, deoarece au realizat încă o dată, în mod abrupt, cât de importantă este aceasta”, a explicat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Concedieri în auto: Leoni închide fabrica din Luduş care a rezistat zece ani. 200 de salariaţi rămân fără loc de muncă dacă nu acceptă mutarea la Arad sau Bistriţa
-
Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare
-
Hakan Bulgurlu, CEO al Beko: Avem în România un sistem bine pus la punct pentru a alimenta cu electrocasnice întreaga lume. Cea mai mare fabrică a Beko Europe e la Ulmi (Dâmboviţa)
-
Halal cultură! Sala Palatului, vârful de lance al culturii bucureştene, are scaune şi mochetă rupte şi pătate şi bucăţi de lemn desprinse din scenă
-
Bursă. Efectul secundar al maximelor istorice de la BVB: Metropolitan îşi reduce expunerea la Banca Transilvania din cauză că depăşea 5% din activ
-
Andreea Nica, vicepreşedintele CFA, avertizează asupra modelului actual al economiei: Nu poţi să dai 7 din 9 mld. lei credite pentru consum, este nevoie de credite de investiţii în producţie
-
Raiffeisen Bank a înregistrat o scădere a soldului creditelor în T1/2024 cu 4%, dar aşteptările rămân ancorate într-un ritm moderat de creştere pentru anul acesta. Profitul obţinut scade cu 6%, până la 390 mil. Lei
-
Business sportiv. De ce cluburile sportive ar trebui să fie conduse de manageri? Ionuţ Georgescu, manager CSO Voluntari: De multe ori, cluburile sunt conduse de foşti sportivi, nimeni nu le contestă performanţele, dar managementul are caracteristici diferite. Sportivii sunt foarte individualişti, pe când rolul managerilor este să vadă scopul comun al tuturor
-
Business sportiv. Vara tenisului românesc. Romanian Tennis Series, un circuit organizat de Fundaţia Ţiriac cu 14 turnee ITF Futures, va debuta în luna mai. Circuitul numără şase competiţii dedicate tenisului masculin şi opt competiţii la feminin
-
Antreprenori locali. Producătorul de mezeluri Fox a ajuns la afaceri de 477 mil. lei în 2023 şi peste 950 de angajaţi
-
ZF Investiţi în România! Ştefan Mandachi, antreprenor: Oraşele României s-au dezvoltat datorită antreprenorilor români, prin investiţiile lor. Ce era Iaşiul acum fără Palas?
-
ZF Agropower. Dulcinella, o reţea de 20 de magazine cu produse de cofetărie, caută soluţii pentru a creşte exportul cu noi acţionari şi planuri de investiţii
-
ZF/FirstBank Lecţii de Business. Armand Domuţa, Restart Energy: Cel mai important pas este trecerea de la antreprenor-jucător la antreprenor-antrenor de echipe
-
Afaceri de la Zero. O familie din Constanţa a pariat pe o afacere inedită: paie de băut din tulpini din grâu. „Vrem să intrăm cu produsele în HoReCa“
-
Digitalizarea poate ajuta şi clienţii băncilor din zona rurală să acceseze servicii financiare fără să depindă de amprenta teritorială a unei bănci, ducând astfel la creşterea incluziunii financiare. Sistemul bancar este încă la început în privinţa inteligenţei artificiale, a digitalizării şi, în continuare, este o discrepanţă mare rural-urban