Bănci și Asigurări

Cum s-au schimbat programele de beneficii pentru angajaţi în pandemie: Telemedicina şi asigurările de sănătate devin un must have pentru angajatorii responsabili

Articol cu continut publicitar

Cum s-au schimbat programele de beneficii pentru angajaţi în pandemie: Telemedicina şi asigurările de sănătate devin un must have pentru angajatorii responsabili

Autor: Publicitate

25.02.2021, 08:00 638

Pandemia şi trecerea la munca de la distanţă au determinat companiile să navigheze în multe ape necunoscute, de la comunicarea corectă cu angajaţii pe subiectul COVID-19 şi menţinerea implicării acestora, până la asigurarea instrumentelor necesare pentru a rămâne sănătoşi. Toate acestea au condus şi la regândirea programelor de beneficii acordate angajaţilor.

O provocare majoră a fost găsirea de soluţii pentru ca angajaţii să aibă grijă de sănătatea lor, chiar din confortul locuinţei. Soluţia cea mai la îndemână a fost telemedicina, un mix eficient de tehnologie şi medicină.

 

Ce presupune telemedicina?

Prin telemedicină, consultaţia medicală se mută din spaţiul fizic al cabinetului la telefon sau pe internet. Concret, medicul consultă pacienţii printr-o conversaţie telefonică, printr-un schimb de SMS-uri, mesaje pe Whatsapp sau printr-un apel video.

 

Cu ce beneficii vine telemedicina?

În primul rând, telemedicina vine cu o economie substanţială de timp.
Dacă pacientul are nevoie de o simplă opinie medicală sau de o recomandare de investigaţii, o poate obţine în câteva minute datorită telemedicinei. În format fizic în schimb, vizita la medic ar fi presupus deplasare şi un timp de aştepare, adică o durată cu până la 2-3 ore mai mare.

Telemedicina asigură şi şansa la o prevenţie mai ridicată, datorită modului facil de a ajunge la un medic oricând şi de oriunde.

Şi nu în ultimul rând, telemedicina permite acces la servicii medicale de calitate şi specialităţi multipe în orice localitate din ţară. De exemplu, un medic din Bucureşti, Cluj sau Iaşi poate oferi consultaţii oriunde în ţară mult mai simplu prin telemedicină.

 

Cum pot companiile să ofere angajaţilor acces la servicii complete de sănătate, inclusiv telemedicină?

Asigurările de sănătate sunt soluţia pentru companiile care îşi doresc pachete complete şi deductibile fiscal, care să răspundă nevoilor tuturor angajaţilor.

Un astfel de produs se găseşte în portofoliul Allianz-Ţiriac, cel mai experimentat asigurător local pe zona poliţelor de sănătate. Asigurarea Sanaplan de la Allianz-Ţiriac, special creionată pentru companii, acoperă cheltuieli cu consultaţiile medicale din cabinetele fizice şi cu consultaţiile de la distanţă, dar şi chirurgie şi spitalizare şi la stat şi la privat.

În plus, este singurul produs din piaţa locală care oferă acces la două soluţii de telemedicină, fără plata unui tarif suplimentar. Gratuitatea se aplică pe durata primului an de asigurare, atât clienţilor actuali cu poliţe de sănătate, cât şi celor care vor încheia o asigurare până în 31 martie 2021.

Una dintre soluţii de telemedicină oferite gratuit de Allianz-Ţiriac permite interacţiunea de la distanţă cu medicii din reţeau Medicover.
Asigurătorul pune la dispoziţia clienţilor şi o soluţie bazată pe inteligenţă artificială care oferă acces la un medic generalist oricând, fără programare, inclusiv de pe aplicaţiile de socializare populare, precum Whatsapp.

Allianz-Ţiriac permite adaptarea produselor în funcţie de nevoile companiei şi ale echipei sale, iar cu ajutorul expertizei în calitate de asigurător al celor mai importante companii locale poate oferi o reală consultanţă în identificarea soluţiilor potrivite.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.allianztiriac.ro sau pot fi oferite de partenerii de distribuţie ai Allianz-Ţiriac.

 
AFACERI DE LA ZERO