Bănci și Asigurări

Nume de cod: "Barracuda" - cum vânează BCR cotă de piaţă pe corporate banking

no title

Autor: Razvan Voican

30.03.2011, 19:44 86

BCR, cea mai mare bancă de pe piaţă, a lansat anul trecutproiectul strategic de creştere pe corporate banking denumit"Iniţiativa Barracuda". Acesta a avut drept ţintă identificarea şiatragerea de noi clienţi de top care îşi desfăşurau activitateaprin alte bănci, având o expunere sau operaţiuni reduse prin BCR.Austriacul Wolfgang Schoiswohl, care conduce divizia de clienţicompanii de peste doi ani, este arhitectul acestei strategiiagresive prin care BCR a reuşit să convingă companii mari din maitoate industriile să lucreze pe unul sau mai multe produse şiservicii. De asemenea, el a întărit echipa de corporate banking,aducând la BCR oameni cu expertiză şi cu conexiuni valoroase înzona marilor corporaţii.

Astfel, echipa de corporate banking s-a concentrat peîmbunătăţirea relaţiilor client-bancă, pe abordări centrate peclient.

Cota de piaţă a BCR la creditarea corporate a crescut anultrecut de la 23,9%, în 2009, la peste 25%. Soldul creditelor aurcat pentru al doilea an la rând cu 15%, în pofida crizei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO