• Leu / EUR4.7601
  • Leu / GBP5.4034
  • Leu / USD4.2755
Bănci și Asigurări

UniCredit tinteste zona medie a retailului de masa

Divizia de retail a UniCredit Tiriac Bank se va concentra pe patru segmente de clienti persoane fizice plus unul de IMM-uri, conform strategiei de extindere a afacerilor si in zona clientelei de masa diferentiata pe categorii de clienti. Banca nu va avea o oferta specifica pentru clientii cu venituri mai mici de 170 de euro pe luna, produsele si serviciile urmand a fi din ce in ce mai diversificate pe masura nivelului veniturilor clientului. Segmentul mijlociu al clientelei de masa ar urma sa fie atras in primul rand prin intermediul clientilor companii care deja lucreaza cu UniCredit si ar putea plati salariile angajatilor pe carduri emise de banca. Pentru urmatoarele segmente de clienti, cu venituri de la 350 la 3.000 de euro, UniCredit vine cu produse care sa se diferentieze de cele ale concurentei mai intai prin viteza livrarii si prin calitatea serviciilor. Pentru clientii cu peste 3.000 de euro pe luna UniCredit ofera servicii de private banking, care includ alocarea unui bancher personal. In cazul clientilor IMM, principalele produse sunt creditul de investitii si cel pentru capital de lucru, in prima situatia banca oferind si servicii de consultanta.

Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7601
Diferență: -0,0504
Ieri: 4.7625
Azi: 4.2755
Diferență: 0,2744
Ieri: 4.2638
Azi: 5.4034
Diferență: 0,0185
Ieri: 5.4024
Azi: 4.2363
Diferență: 0,3601
Ieri: 4.2211