Volksbank România, a opta mare bancă locală după active, acontractat serviciile comunicatorilor de la BBDO pentru a-şiconstrui o nouă imagine a brandului, şifonat în ultimii ani deconflictele cu clienţii şi dificultăţile financiare.
"Volksbank se află într-un proces de continuă schimbare şisuntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurulnoii strategii de marketing", spune Alfred Borcan, care a preluatîn această primăvară poziţia de director de marketing al Volksbank.El îl înlocuieşte pe Alin Merer, care a părăsit banca. Merercoordonase marketingul băncii încă de când Volksbank era doar unjucător de talie mică, reuşind să construiască o vizibilitate bunăa băncii în anii de boom, chiar cu bugete modeste.
Oficialii Volksbank nu au precizat valoarea contractuluiîncheiat cu BBDO, care are o perioadă standard de un an, dar cuposibilitatea de a fi prelungit. Grupul austriac Volksbank aanunţat în toamna trecută intenţia de a renunţa la operaţiunileinternaţionale.
Media străină a relatat despre interesul ruşilor de la Sberbankpentru preluarea operaţiunilor externe ale Volksbank. Ruşii nu suntînsă interesaţi şi de Volksbank România, iar Lucian Cojocaru,vicepreşedinte al băncii responsabil de retail, a arătat recent căaustriecii nu intenţionează să iasă de pe piaţa locală.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels