Bănci și Asigurări

Volksbank încearcă să-şi mai îmbunătăţească imaginea grav şifonată în urma discuţiilor privind ordonanţa 50. Şi-a schimbat directorul de marketing şi a angajat o companie de PR

Volksbank încearcă să-şi mai îmbunătăţească imaginea grav şifonată în urma discuţiilor privind ordonanţa 50. Şi-a schimbat directorul de marketing şi a angajat o companie de PR

Autor: Liviu Chiru

07.06.2011, 23:30 985

Volksbank România, a opta mare bancă locală după active, acontractat serviciile comunicatorilor de la BBDO pentru a-şiconstrui o nouă imagine a brandului, şifonat în ultimii ani deconflictele cu clienţii şi dificultăţile financiare.

"Volksbank se află într-un proces de continuă schimbare şisuntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurulnoii strategii de marketing", spune Alfred Borcan, care a preluatîn această primăvară poziţia de director de marketing al Volksbank.El îl înlocuieşte pe Alin Merer, care a părăsit banca. Merercoordonase marketingul băncii încă de când Volksbank era doar unjucător de talie mică, reuşind să construiască o vizibilitate bunăa băncii în anii de boom, chiar cu bugete modeste.

Oficialii Volksbank nu au precizat valoarea contractuluiîncheiat cu BBDO, care are o perioadă standard de un an, dar cuposibilitatea de a fi prelungit. Grupul austriac Volksbank aanunţat în toamna trecută intenţia de a renunţa la operaţiunileinternaţionale.

Media străină a relatat despre interesul ruşilor de la Sberbankpentru preluarea operaţiunilor externe ale Volksbank. Ruşii nu suntînsă interesaţi şi de Volksbank România, iar Lucian Cojocaru,vicepreşedinte al băncii responsabil de retail, a arătat recent căaustriecii nu intenţionează să iasă de pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO