Business Construct

Bravo Group, planuri de extindere la nivel regional

28.02.2008, 14:25 198

Distribuitorul de produse ceramice si obiecte sanitare Bravo Group Bucuresti va investi peste trei milioane de euro intr-un centru logistic la Bucuresti, trei depozite regionale, precum si in cresterea retelei de showroom-uri proprii Laguna. Finantarea investitiilor va fi asigurata atat din credite bancare, cat si din surse proprii.
Compania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 17 milioane de euro, in crestere cu 54%, pe fondul cresterii sectorului constructiilor cu minimum 30% si al majorarii cotei de piata.
Anul trecut, Bravo Group a inregistrat o cifra de afaceri de 11 milioane de euro, in crestere cu 55%.
Bravo Group importa si distribuie la nivel national produse destinate in principal amenajarii baii, reprezentand marci din tari precum Italia, Spania, Germania, Elvetia, Polonia sau SUA.
Categoriile principale de produse comercializate sunt instalatii sanitare (obiecte sanitare, cazi de baie, cabine simple de dus sau cu hidromasaj/hidrosauna, baterii si sisteme de instalare), gresie si faianta, mobilier de baie si accesorii.
Instalatiile sanitare au o pondere de 58% in totalul vanzarilor companiei bucurestene, gresia si faianta - 26%, iar mobilierul si accesoriile - 16%.
Bravo Group detine un depozit, situat in Bucuresti, de unde sunt derulate operatiunile de import/export si de distributie la nivel national.
Principalii competitori ai Bravo Group sunt firmele Romstal, SSAB sau Delta Distribution. Totodata, printre cei mai importanti clienti se numara Praktiker, Bricostore, Dedeman si bauMax. Bravo Group este controlata de Gabriel Ene-Munteanu, director general si fondator al firmei, cu o participatie de 60%, restul fiind detinut de directorul comercial Valentin Bosoi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO