Business Construct

Distribuitorul de plăci ceramice şi amenajări interioare Pazo Group mizează pe afaceri de 2 mil. euro în 2018

Pazo distribuie plăci ceramice, parchet şi obiecte pentru baie sub brandurile Marazzi, Bisazza, Berti şi altele

Pazo distribuie plăci ceramice, parchet şi obiecte pentru baie sub brandurile Marazzi, Bisazza, Berti şi altele

Autor: Alina-Elena Vasiliu

30.07.2018, 00:05 293

Distribuitorul de plăci ceramice şi obiecte sanitare Pazo Group a vândut în primele şase luni ale anului 2018 produse în valoare de un milion de euro, cu cinci procente mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

„Am observat că în primul semestru a continuat tendinţa de creştere a pieţei imobiliare, care pe noi ne ajută, deoarece construcţiile noi vin la pachet cu cereri de plăci ceramice şi alte elemente de finisaj. Estimez că, până la sfârşitul anului vom ajunge la o cifră de afaceri de două milioane de euro“, spune Cosmin Păun, directorul executiv al Pazo Group şi unicul acţionar al companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO