Business Construct

Magazinele Brico Dépôt din România le-au adus britanicilor de la Kingfisher vânzări de 80 mil. euro în trimestrul trei din 2019, în creştere cu 6,1%

Magazinele Brico Dépôt din România le-au adus...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.02.2020, 12:15 395

Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. Rezultatul este cu 6,1% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

„Vânzările comparative (like-for-like) în România au fost în creştere cu 6,1%, fiind determinate de performanţele bune ale magazinelor Brico Dépôt. Vânzările totale au fost influenţate de impactul fostelor magazine Praktiker“, se arată în raportul citat.

Kingfisher are în România 34 de magazine, toate sub numele Brico Dépôt, după ce oficialii britanici au luat decizia de a trece şi fostele unităţi Praktiker sub acest nume.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO