Business Hi-Tech
Agenţia de marketing afiliat 2Performant a avut venituri cu 40% mai mari în S1
2Performant Network, compania locală care operează platforma de marketing afiliat 2performant.com şi agenţia de performance marketing Edge, a înregistrat în prima jumătate a acestui an afaceri cu peste 40% mai mari faţă de primele şase luni din 2016, pe fondul avansului puternic al pieţei de comerţ electronic pe plan local. Anul trecut piaţa locală de comerţ electronic s-a situat la circa 1,8 miliarde euro.
„Estimările de creştere ale pieţei de comerţ electronic pentru 2017 sunt de peste 30% faţă de 2016. Observăm o creştere importantă a pieţei de e-commerce de la un an la altul, creşterea fiind susţinută de lărgirea accesului la internet (unde un impact mare îl au telefoanele mobile) şi creşterea bugetelor de publicitate online cu accent pe zona de performance”, a declarat Dorin Boerescu, CEO-ul 2Performant Network (fosta 2Parale Afiliere).
În aceste condiţii, agenţia de marketing afiliat şi-a menţinut ritmul de creştere înregistrat anul trecut şi în primele şase luni din 2017. Anul trecut cifra de afaceri a 2Performant Network s-a situat la 10,9 mil. lei, plus 40% comparativ cu 2015.
Rata tot mai mare de penetrare a smartphone-urilor în rândul populaţiei a avut un impact considerabil la nivelul pieţei de comerţ electronic din România, circa 40% din totalul achiziţiilor realizate online prin intermediul 2Performant fiind făcute de pe dispozitive mobile.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Acţiunile Băncii Transilvania urcă la un maxim istoric la Bursa de Valori Bucureşti după o apreciere de 27% de la începutul acestui an. Cele ale BRD, maxim din 2022 încoace
-
După 20 de ani de prezenţă în România, BRD Finance îşi va înceta activitatea. BRD Finance este în proces de vânzare a întregului portofoliu de credite. La final de martie 2024 compania mai avea credite nete de 173 mil. lei, la jumătate faţă de T1/2023
-
Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie
-
Christina Verchere, CEO al OMV Petrom: Tranziţia nu se va produce peste noapte, aşa că până în 2030 vom vedea în continuare o cerere solidă pentru combustibili tradiţionali
-
Rüdiger Dany, NEPI Rockcastle: În Europa de Vest retailul a ieşit din criza pandemiei şi a intrat direct în cea a dobânzilor mari, a fost „furtuna perfectă“
-
Conferinţa Secretele antreprenorului de succes: „Omul, mai important ca niciodată” – Iaşi. Tehnologia nu va înlocui partea umană din companii, oamenii rămân cea mai importantă resursă a organizaţiilor. Omul şi tehnologia nu pot să lipsească din niciun business
-
Miercuri, 22 mai, ZF şi CEC Bank vă aşteaptă la ora 16.00 la conferinţa ZF Investiţi în România – ediţia Iaşi. Bogdan Neacşu, preşedintele CEC Bank, se întâlneşte cu mediul de afaceri
-
Cât de jos se mai poate duce industria României, sectorul care înseamnă 20% din PIB? Sectorul industrial face aproape 20% din PIB şi scăderea din industria prelucrătoare explică, într-o oarecare măsură, cvasistagnarea economică din primul trimestru din 2024
-
ZF Investiţi în România! Georgian Marcu, Green Angels: 2023 a fost primul an în care nu mai am niciun proiect în portofoliu. Toată lumea aşteaptă după autorizaţiile de construire
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Adrian Câzu, development & retail manager Benvenuti: Avem furnizori italieni care şi-au închis fabricile din România şi le mută în ţări unde salariile sunt mai mici
-
ZF / Libra Internet Bank Profesii liberale. Drumul IT-iştilor în antreprenoriat. „Tinerii de azi sunt mai dispuşi să rişte şi să construiască produse noi faţă de generaţiile anterioare“. În total, în România lucrează circa 142.000 de persoane în sectorul IT
-
Piaţa asigurărilor după un deceniu. Asigurările generale, de viaţă şi Casco s-au dublat, RCA-ul s-a triplat, asigurările de sănătate au crescut de peste 10 ori, iar cele property au crescut cu 75% în 10 ani. Care este trendul la care ne aşteptăm în viitor?
-
Puterea brandului propriu. Dr. Max a intrat cu brandul propriu de medicamente şi produse farmaceutice în primii 20 de jucători după numărul de cutii vândute către pacienţi în ultimele şase luni. Cine produce marcă privată pentru Dr. Max?