Business Hi-Tech

ASF mizeaza pe vanzari de 0,35 mil. euro pentru o solutie de gestionare a relatiei cu clientii

ASF mizeaza pe vanzari de 0,35 mil. euro pentru o solutie de gestionare a relatiei cu clientii
27.05.2010, 23:02 24

Furnizorul local de solutii IT Advantage Software Factory (ASF)vrea sa obtina in acest an venituri de 0,35 de milioane de euro dinaplicatia de gestionare a relatiei cu clientii AnytimeCRM, fata de0,1 mil. euro din 2009, au anuntat reprezentantii companiei. Deasemenea, ASF estimeaza o cifra de afaceri de 2,2 milioane de europentru 2010, o crestere de 10% fata de cea de anul trecut. Infunctie de versiune si numar de utilizatori, costul pentruAnytimeCRM porneste de la cateva mii de euro pentru firme mici sipoate ajunge la cateva zeci de mii pentru companiile medii, sustinreprezentantii companiei. Advantage Software Factory, care are 50de angajati, are 6 parteneri. Potrivit lui Marian Stirbescu (foto),director de marketing al companiei, ASF mizeaza pe castigarea ainca 14 distribuitori pana la sfarsitul acestui an. Printredistribuitori se numara Axioma Solutions, Euro-Testing SoftwareSolution si Duocom, Euro-Testing Software Solution si Rheal.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO