Business Hi-Tech

Astral investeste 200.000 de dolari in relatiile cu clientii

05.11.2004, 00:00 17

Astral Telecom, unul din cei mai mari furnizori de servicii de comunicatii integrate de pe piata locala, a investit peste 200.000 de dolari pentru crearea a trei centre regionale de relatii cu clientii (call-center), in Bucuresti, Galati si Cluj Napoca.
Noile centre acopera aproximativ 50% din clientii Astral pentru serviciile de televiziune prin cablu si peste 70% din clientii serviciilor de Internet, date si telefonie fixa. Proiectul reprezinta primul pas pe care compania il face in vederea dezvoltarii si transformarii centrelor existente in centre regionale de relatii cu clientii.
?La Galati am lansat primul proiect pilot de transformare a centrului nostru de relatii clienti in centru regional, in prezent el deservind si Municipiul Braila. Un nou proiect de acest gen va fi lansat in Constanta unde noul call center va acoperi toate operatiunile din judet", a explicat Emanuel Ivan, Manager Relatii Clienti, Internet Date si Telefonie la Astral.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO