• Leu / EUR4.9479
  • Leu / GBP5.6287
  • Leu / USD4.5594
Business Hi-Tech

Avans de 24% anul trecut pentru furnizorul de servicii call-center Blue Point

Avans de 24% anul trecut pentru furnizorul de servicii call-center Blue Point

Violeta Roşu

Autor: Adrian Seceleanu

12.02.2014, 20:16 463

Blue Point, un furnizor local de servicii de tip call-center, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 24% în anul 2013, până la valoarea de 5,4 milioane de lei faţă de 4,35 milioane de lei în anul anterior, potrivit datelor comunicate de companie. Marja de profit a companiei a fost de aproximativ 20% din venituri. „Pe lângă sezonalitate şi creşterea volumului de lucru, unul dintre motivele creşterii noastre este şi faptul că suntem o companie flexibilă”, a declarat Violeta Roşu, Managing Partner Blue Point. Cea mai profitabilă verticală de lucru pentru Blue Point a fost reprezentată, în 2013, de servicii precum cele de vânzări prin telefon. În anul 2014, Blue Point estimează o creştere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.02.2014

 
 
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9479
Diferență: -0,004
Ieri: 4.9481
Azi: 4.5594
Diferență: -0,3192
Ieri: 4.5740
Azi: 5.6287
Diferență: 0,1495
Ieri: 5.6203
Azi: 4.9695
Diferență: -0,2649
Ieri: 4.9827