Business Hi-Tech

Bitdefender a lansat o nouă generaţie de produse de securitate IT

Foto: Andreea Alexandru

Foto: Andreea Alexandru

Autor: Oana Stupinean

01.10.2015, 00:00 451

Bitdefender, unul dintre cei mai mari jucători din industria globală de securitate IT, controlată de familia de antreprenori români Florin şi Măriuca Talpeş, a lansat o nouă ediţie a soluţiilor sale de securitate pentru clienţii retail. Pachetul lansat conţine trei produse: Antivirus Plus, Internet Security şi Total Security cu preţuri între 170 şi 290 de lei.

Una dintre caracteristicile cheie ale produsului este protecţia împotriva noului val de programe periculoase de tip „ransomware“ care blochează sau limitează accesul utilizatorilor la propriul echipament (telefon, computer) până în momentul în care proprietarii nu plătesc o taxă.  Bitdefender, care nu publică rezultatele financiare la nivel de grup, a raportat anul trecut la Ministerul finanţelor din România o cifră de afaceri netă de 251 mil. lei şi un profit net de 17 mil. lei.

Pentru a detecta şi bloca tipurile de viruşi ransomware, Bitdefender le „interzice“ aplicaţiilor de origine incertă să şteargă sau să modifice documente, imagini sau videoclipuri stocate în directoarele populare, precum My Documents, My Pictures sau My Videos. Oana Stupinean

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO