Business Hi-Tech

Ce pregăteşte eMag de Black Friday. Tudor Manea, director general eMag: Am adăugat categorii noi de produse în campania de Black Friday din acest an. Avem peste 100.000 de echipamente medicale

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.11.2020, 14:04 384

eMag, cel mai mare retailer online din România, a pregătit pentru campania de Black Friday din acest an produse specifice contextului creat de criza sanitară, astfel că din cele circa 4 milioane de produse ce vor fi încadrate în promoţia de Black Friday se vor regăsi şi peste 100.000 de echipamente medicale: măşti de protecţie, mănuşi sau dezinfectanţi.

„Am adăugat categorii noi anul acesta şi avem o ofertă bogată. Spre exemplu, avem peste 100.000 de produse de protecţie şi echipamente medicale, teste PCR la preţul de 199 de lei, 40.000 de produse IT, electrocasnice mici, articole de fashion.”, a spus Tudor Manea, director general eMag, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

El a adăugat că la începutul pandemiei consumatorii au căutat pentru achiziţie materiale de protecţie şi dezinfectanţi sau produse de IT care să faciliteze şi să ajute munca de acasă. Însă, în timp, aceştia s-au reorientat spre articole sportive sau articole de mobilier, segmente ce au înregistrat creşteri puternice în ultimele luni.

„Cu cât s-a stat mai mult în casă, clienţii au căutat articole de sport pentru că nu mai putea merge la sală, au început să decoreze casa şi au achiziţionat mobilă şi canapele. Pe aceste segmente am înregistrat creşteri foarte mari. Spre exemplu, la gantere aveam un stoc pentru şase luni pe care l-am terminat în trei săptămâni.”

Anul trecut, retailer-ul online eMag a înregistrat vânzări în valoare de 499 de milioane de lei în campania de Black Friday, iar anul acesta, Tudor Manea estimează că vânzările vor atinge suma de 585 de milioane de lei.

„Estimăm vânzări de circa 585 de milioane de lei, cu 17% mai mari decât anul trecut. Acest Black Friday şi sezonul de cumpărături de Crăciun se vor muta în online anul acesta. Faţă de anul trecut, acum sunt cu 8% mai mulţi clienţi care vor să cumpere de Black Friday. Adică 54% dintre români au declarat intenţia de achiziţie, iar suma pe care aceştia au în plan să o cheltuie anul acesta este mai mare cu 9% faţă de anul 2019.”

Pentru campania de Black Friday din acest an, eMag a pregătit discounturi în valoare totală de 300 mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO