Business Hi-Tech

Centrul de servicii HR al Deutsche Telekom din România a trecut pe profit şi a avut afaceri mai mari cu 72% cu 150 de angajaţi

Centrul de servicii HR al Deutsche Telekom din România a...

Autor: Adrian Seceleanu

07.06.2017, 16:01 230

Compania Deutsche Telekom Business Services, care administrează un centru de servicii de resurse umane al gigantului german Deutsche Telekom, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 27,6 mil. lei (6,1 mil. euro), în creştere cu 71,8% faţă de anul 2015, arată datele disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.

Centrul de servicii de HR a trecut de la o pierdere netă de 1,4 mil. lei în 2015 la un câştig net de 4 mil. lei (0,89 mil. euro) anul trecut, conform datelor depuse la Finanţe.

Numărul mediu de angajaţi al companiei a crescut cu 41 de persoane, la 150.

Compania Deutsche Telekom Business Services a fost înfiinţată pentru a oferi servicii de HR altor subsidiare din grup, au precizat anterior pentru ZF reprezentanţi ai grupului.

„Noua entitate este, în conformitate cu legislaţia din România, o companie cu răspundere limitată, cu sediul central în Bucureşti. Scopul pentru care a fost înfiinţată această companie este de a furniza servicii de resurse umane pentru subsidiare ale grupului Deutsche Telekom, cum sunt serviciile de recrutare, de exemplu“, a explicat anterior pentru ZF care este rolul companiei Elpida Trizi, purtător de cuvânt al Deutsche Telekom.

Grupul Deutsche Telekom controlează unul dintre cele mai mari grupuri de comunicaţii de pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO