Business Hi-Tech

Connex si-a trecut A&D Pharma pe lista clientilor cu greutate

20.01.2004, 00:00 28

Connex, primul operator de telefonie mobila din Romania, dupa numarul de clienti, a mai facut o "victima" in zona de business. Operatorul va oferi comunicatii integrate (fixe, mobile si de date), catre Sensiblu si Mediplus Exim, doua firme apartinand grupului farmaceutic A&D Pharma.
Contractul semnat se va derula pe termen de trei ani dar valoarea lui este confidentiala si nu a fost comunicata de companie.
"Grupul nostru a cunoscut o dezvoltare extrem de dinamica in ultimii ani, fapt care impunea o aliniere rapida a infrastructurii de comunicatii. Operativitatea este esentiala, mai ales in contextul intensificarii competitiei pe piata de produse si servicii farmaceutice. Parteneriatul intre A&D Pharma si Connex ne ofera cu siguranta un avantaj competitiv, care va contribui la dezvoltarea noastra viitoare", afirma Dragos Dinu, director executiv la A&D Pharma.
Conform contractului, Connex va implementa o retea virtuala privata ce va conecta si deservi sediul central si celelalte puncte de prezenta A&D Pharma. In vederea utilizarii corespunzatoare a serviciilor sale, operatorul va asigura instruirea specialistilor companiei-client si va oferi asistenta tehnica si interventii in teren. Operatorul va monitoriza permanent reteaua virtuala privata, cu ajutorul unui grup special de suport, aflat la dispozitia clientului 24 de ore din 24.
Connex a mai incheiat in urma cu cateva luni contracte smilare cu Raiffeisen Bank, Electrica si IBM.
Contractul incheiat pe termen de cinci ani cu Electrica, compania de distributie si furnizare a energiei electrice, este si cel mai mare ca valoare: 12 milioane de dolari. Connex se angaja atunci sa realizeze pentru Electrica infrastructura de comunicatii la nivel national, conectand cele opt sedii regionale ale societatii cu sediul central.
La putin timp dupa incheierea contractului cu Electrica, Connex a anuntat ca va asigura, timp de trei ani, servicii integrate de comunicatii la nivel national si pentru IBM Romania, filiala din Bucuresti a marii companii producatoare de tehnologie informatica. Operatorul urma sa asigure, pe langa serviciile integrate de comunicatii, si echipamentele necesare traficului de voce pe telefoanele fixe, precum si asistenta tehnica si interventii in teren.
Connex a terminat anul 2003 cu 3,457 milioane de clienti si intentioneaza sa depaseasca pragul de patru milioane de clienti in 2004. Operatorul nu a anuntat inca rezultatele financiare aferente anului trecut. Chiar daca datele oficiale nu sunt disponibile inca, Ted Lattimore, presedinte si COO (chief operating officer) la Connex a oferit insa Ziarului Financiar un indiciu referitor la o parte a incasarilor din 2003: 30 de milioane de dolari din contracte care nu includ numai servicii de voce GSM. Compania a lansat anul trecut, dupa liberalizarea pietei telecom la 1 ianuarie, strategia de servicii integrate oferind clientilor din zona de business posibilitatea sa aleaga prin Connex un singur furnizor de comunicatii, atat fixe, cat si mobile si de date.
Connex este marca inregistrata a MobiFon S.A., companie ai carei principali actionari sunt telecomul canadian Telesystem International Wireless (TIW) si cel britanic Vodafone.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO