Business Hi-Tech

Connex si Raiffeisen au ajuns la 10.000 de clienti comuni

29.06.2005, 19:21 18

Numarul utilizatorilor serviciului myBanking, furnizat de Raiffeisen Bank si MobiFon, operatorul retelei de telefonie mobila Connex, a ajuns la 10.000, potrivit oficialilor Connex.

Serviciul permite clientilor celor doua companii sa aiba acces la informatii bancare si sa efectueze tranzactii prin intermediul telefonului mobil.

"Intentionam sa dezvoltam in continuare acest serviciu", a spus Ted Lattimore, presedinte si director de operatiuni (COO) al Connex.

Lansat la finalul lunii iulie 2003, serviciul myBanking este disponibil tuturor clientilor Connex persoane fizice sau juridice, care au un cont activ la Raiffeisen Bank. Serviciul permite plata facturilor de telefonie mobila, precum si reincarcarea cartelelor preplatite prin intermediul telefonului mobil, in aria de acoperire a retelei.

Clientii pot efectua transferuri direct de pe telefonul mobil intre mai multe conturi deschise la Raiffeisen Bank sau intre conturile Raiffeisen Bank si conturile oricarei alte banci. Facilitatile sunt valabile pentru conturile in lei, in aria de acoperire a retelei Connex si in roaming.

Utilizatorii myBanking pot, de asemenea, sa activeze serviciile "ATM in zona" si "Banca in zona", pentru a afla, cu ajutorul telefonului mobil, care este cel mai apropiat bancomat sau cea mai apropiata sucursala Raiffeisen Bank.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO