Business Hi-Tech

Connex Vodafone investeste intens in magazine

20.12.2005, 20:44 17

Extinderea retelei de magazine proprii este o prioritate pentru operatorul de telefonie mobila Connex Vodafone.

Aflata la prima sa aparitie publica, Liliana Solomon, noul director executiv al operatorului, a inaugurat ieri cel de-al saselea magazin Connex Vodafone in Bucuresti, mentionand ca este vorba de o tendinta care va continua.

"Expansiunea retelei de magazine este si va ramane o prioritate pentru noi", a spus Liliana Solomon. "Vom oferi in acest nou magazin intreaga gama de servicii, inclusiv pe cele de telefonie de generatia a treia, 3G", a mai spus ea. Acesta este cel de-al unsprezecelea magazin deschis in cursul acestui an, operatorul ajungand astfel la 29 de magazine la nivel national. Pana la finalul anului, vor mai fi deschise patru magazine, in orasele Targoviste, Drobeta Turnu-Severin, Roman si Vaslui, conform declaratiilor oficialilor companiei.

Noul magazin ofera si solutii dedicate pentru clientii din segmentul de afaceri, precum solutii integrate de comunicare sau servicii 3G ca Mobile Connect Card si 3G MultiOffice, conform oficialilor operatorului.

Compania a obtinut licenta pentru retele 3G in urma cu un an si a lansat primele servicii dupa cinci luni. In plus fata de apeluri video si Internet mobil rapid, utilizatorii 3G pot vizualiza programe de televiziune in direct pe telefonul mobil si, prin accesarea portalului Play, clipuri muzicale, videoclipuri cu secvente din meciurile de fotbal din divizia A, precum si alte servicii de divertisment si informatie.

Compania se afla in proces de extindere a ariei de acoperire a serviciilor 3G. "Dorim sa extindem in continuare acoperirea retelei noastre 3G si sa aducem noi servicii pe aceasta piata", a declarat recent Ken Campbell, director de marketing (CMO) al Connex Vodafone. El a afirmat ca serviciile au inceput sa fie cautate, la numai sapte luni dupa lansare si un an de la castigarea licentei pentru telefonia de generatia a treia. Viteza mai mare pentru transferul de date, apelurile video si convorbirile telefonice mai avantajoase au fost apreciate de utilizatori, a subliniat Campbell.

Operatorul are 5,53 milioane de clienti si este parte a grupului britanic Vodafone, cel mai mare operator de telefonie mobila, cu 171 de milioane de clienti in intreaga lume.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO