Business Hi-Tech

Cosmote face schimbări la programul de fidelizare a clienţilor

Autor: Adrian Stefan Seceleanu

23.02.2011, 23:40 223

Cosmote, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, şi-amodificat programul de fidelizare a clienţilor, introducând noiprevederi care să stimuleze abonaţii existenţi să-şi prelungeascăcontractele. Cosmote le oferă, spre exemplu, abonaţilorposibilitatea de a migra către noile planuri tarifare lansate decompanie sau să obţină reduceri ale facturilor în loc săachiziţioneze un mobil la un preţ subvenţionat. Compania a lansatoferte şi pentru utilizatorii de cartele prepay. Baza de abonamentea Cosmote a crescut cu aproximativ 200.000 în anul 2009, iar oparte dintre ele ar putea fi aproape de termenul de expirare înacest an. Cosmote avea în septembrie puţin peste 7 milioane declienţi, dintre care peste 1,3 milioane cu abonamente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO