Business Hi-Tech

Cosmote incearca sa-si mentina baza de clienti prepay

08.02.2008, 17:40 15

Cosmote, al treilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, a inceput o campanie de promovare prin care urmareste sa-si mentina numarul de clienti pe segmentul de cartele preplatite, care reprezenta la finele lunii septembrie 2007 circa 85% din portofoliul sau de utilizatori (2,5 milioane clienti).
Campania Cosmote, care se va desfasura in perioada 7 februarie - 7 aprilie 2008, le ofera utilizatorilor existenti ai cartelelor preplatite Cosmote posibilitatea de a castiga diverse premii daca efectueaza o reincarcare a creditului. "Cosmote ofera utilizatorilor de cartele preplatite sansa de a castiga in fiecare zi credit de comunicare in valoare de 10 euro si doua premii lunare de cate 20.000 de euro", au precizat oficialii operatorului.
Toti utilizatorii de cartele preplatite Cosmote care isi alimenteaza contul de comunicare in perioada mentionata sunt inscrisi automat pentru tragerile la sorti zilnice si lunare, in baza unui sistem de puncte. Pentru fiecare euro pe care il reincarca, utilizatorii cartelei Cosmote primesc cate un punct, ceea ce reprezinta o sansa pentru tragerea la sorti. La fiecare doua reincarcari efectuate in perioada concursului, utilizatorii primesc suplimentar 10 puncte. Concursul este comunicat prin intermediul unei campanii integrate, care include componente TV, radio, print si internet.
Baza de clienti de cartele preplatite este importanta pentru Cosmote, in conditiile in care aceasta reprezinta 85% din totalul clientilor. In cazul Orange si Vodafone clientii de cartele preplatite reprezinta mai putin de 70% din baza totala de clienti. Operatorii Telemobil si RCS&RDS nu au in oferta cartele preplatite pentru serviciile de telefonie mobila.
Cosmote, care ar putea anunta pentru intreg anul 2007 venituri de 150 mil. euro si o baza de 3,4 milioane de clienti, are de infruntat in acest an o concurenta sporita atat din partea liderilor pietei, Orange si Vodafone, cat si a celui mai recent intrat pe piata de telefonie mobila, RCS&RDS. O presiune suplimentara ar putea fi exercitata de Telemobil, care a anuntat ca va dispune in acest an de fondurile necesare extinderii activitatii dupa clarificarea structurii sale de actionariat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO