Bănci și Asigurări

Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, pentru a facilita interacţiunea cu clienţii

Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, pentru a facilita...

Autor: Mircea Nica

30.04.2024, 00:03 89

Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, conceput pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi a simplifica serviciile de suport. Asistentul virtual GIA este disponibil pe toate tipurile de dispozitive, smartphone, tabletă sau desktop şi poate răspunde solicitărilor clienţilor în două limbi, română şi engleză, oferind răspunsuri la întrebări frecvente şi asistenţă pentru nevoi complexe, potrivit informaţiilor transmise de bancă.

GIA utilizează tehnologia GPT pentru a furniza răspunsuri relevante clienţilor pe baza informaţiilor disponibile pe website-ul băncii. Asistentul virtual se poate adresa personalizat pentru clienţii persoane fizice, IMM-uri şi PFA-uri şi Corporaţii şi în plus dispune de un conţinut comun accesibil tuturor segmentelor de clienţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO