Business Hi-Tech

eMag a avut în 20 de minute de la lansarea campaniei Black Friday comenzi de 10 mil. euro

eMag a avut în 20 de minute de la lansarea campaniei Black Friday comenzi de 10 mil. euro

Autor: Andrei Mazurchievici

20.11.2015, 10:50 230

Retailerul eMag a înregistrat 31.000 de comenzi în primele 20 de minute de la lansarea Black Friday, printre produsele cu o valoare totală de 10 milioane euro numărându-se 10 autoturisme şi un tractor Armatrac 854, la preţul de 99.000 de lei, redus de la 184.800 de lei.

Vânzările pe site-ul eMag au început, vineri, la ora 8.22, la momentul de start al vânzărilor fiind conectate 280.000 de persoane. Primul produs din ofertă epuizat a fost modelul iPhone 6 silver de 16 GB, vândut la preţul de 1.999 de lei, acesta fiind redus de la 2.600 de lei. eMag a avut în stoc 300 de bucăţi din modelul de iPhone 6.

De asemenea, s-au mai epuizat consola Microsoft Xbox ONE 500 GB + Joc FIFA 16 + 14 Days Xbox Live (200 de bucăţi vândute în 30 de secunde), dar şi două modele de televizoare. Hard-urile externe au fost şi ele solicitate de clienţi, compania epuizând stocul de 200 de bucăţi de la Kingston de 120 de GB.

În primele 30 de secunde s-au vândut 400 de anvelope, iar în primele 30 de minute 140 de bucăţi de aur, echivalentul a 1,2 kilograme. Lingourile de aur au fost scoase la vânzare de Piraeus Bank beneficiază de o reducere de 10%.

Potrivit managerului general al eMag, Iulian Stanciu, după o oră şi jumătate, eMag comercializase în total 15 autoturisme şi 2,5 kilograme de aur, care reprezintă 10% din toată cantitatea de aur pe care Piraeus Bank a comercializat-o în acest an.

Comparativ cu ediţia din 2015 a Black Friday, traficul înregistrat pe site în primele 90 de minute a fost mai mare cu 2%, accesul de pe platformele mobile reprezentând aproape 59%. Perioada medie petrecută pe site de un client a fost de 15 minute şi 22 e secunde, totalul depăşind echivalentul a 51 de ani, cinci luni şi 16 zile. Totodată, în medie, un client a achiziţionat 1,76 de produse.

Potrivit lui Iulian Stanciu, până la ora 10.00, eMag vânduse 220.000 de produse, în valoare de 105 milioane de lei, cel mai scump fiind un model Mercedes-Benz E Klasse, în valoare de 48.392 de euro, comandat prin intermediul aplicaţiei de mobil.

"În medie, am vândut 41 de produse pe secundă, numărul total de vizite depăşind două milioane, mai mult decât traficul înregistrat într-o lună de cel mai mare centru comercial din România. Din cele 17.000 de televizoare pregătite, 11.500 au fost achiziţionate. De asemenea, am vândut 14.000 de telefoane mobile, iar cel mai scump produs a fost un Mercedes de 48.400 de euro, redus de la 67.674 comandat din aplicaţia de mobil", a spus Stanciu.

Comparativ cu ediţia de anul trecut a Black Friday, eMag a înregistrat o creştere de 25% a produselor comandate până la ora 10.00.

El estima că de pe platforma online se vor achiziţiona în cursul zilei de vineri 650.000 de produse, dintr-un stoc disponibil de un milion.

Stanciu ancicipează că piaţa promoţiilor de Black Friday va depăşi un miliard de lei (225 milioane euro) anul acesta, din care eMag şi Flanco ar urma să acopere aproximativ 30%.

AFACERI DE LA ZERO