Business Hi-Tech

eMag a reuşit un „Black Friday” de vară: vânzări de 7 mil. euro în 3 zile

eMag a reuşit un „Black Friday” de vară: vânzări...

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

02.07.2014, 00:00 1071

Retailerul online IT&C eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de comerţ electronic, a înregistrat vânzări totale de 30 de milioane de lei în perioada 25-27 iunie, când a desfăşurat o campanie promoţională sub numele „Revoluţia Preţurilor”. „Campania a impulsionat vânzările într-o măsură comparabilă cu nivelul celor din perioada Black Friday, în condiţiile în care a fost un demers exclusiv al eMag.

Reducerile şi numărul mare de produse din oferta specială, în categorii diversificate, au impulsionat comenzile, numărul acestora crescând de patru ori comparativ cu o perioadă similară dintr-o săptămână obişnuită”, a declarat Violeta Luca, vicepreşedinte şi director executiv în cadrul eMag. Aceasta este prima campanie majoră desfăşurată de eMag de când Violeta Luca a preluat această funcţie la retailer, la finele lunii ianuarie.

Valoarea discounturilor oferite în cadrul campaniei s-a ridicat la 6 milioane de lei. În primele două ore de la începerea campaniei, eMag a vândut peste 4.000 de tablete, iar cel mai scump produs comandat a fost un televizor UltraHD (4K) care a costat 15.000 de lei. Acţionarul majoritar al eMag este grupul sud-african Naspers.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO