Business Hi-Tech

eMAG si-a redus cu 40 mil. euro tinta de vanzari

04.11.2008, 17:57 24

eMAG, cel mai mare magazin online de pe piata locala, si-a redus la circa 110 mil. euro tinta de vanzari pe acest an si va concedia pana la 50 de angajati, ca urmare a evolutiilor negative de pe piata. eMAG, care a inregistrat in ultimii ani triplari si dublari ale cifrei de afaceri, estimase la finele anului trecut ca va inregistra in 2008 un rulaj de 140-150 mil. euro. Pe baza acestor estimari, compania a angajat mai multi oameni, iar in noul context de piata retailerul spune ca este nevoit sa isi redimensioneze numarul de oameni la volumul vanzarilor. "Conditiile de pe piata au demonstrat ca nu poate fi vorba de acest lucru (vanzari de 140-150 mil. euro - n. red.). Consumul a scazut evident. Chiar daca in septembrie si octombrie vanzarile au fost mai mari, cresterile fata de anul 2007 sunt foarte fine", au precizat pentru ZF oficialii eMAG.
"Restructurarea de personal vizeaza in special departamentul de logistica. Trebuie sa punem personalul in acord cu conditiile de piata." Reprezentantii eMAG au precizat ca nu vor oferi detalii despre vanzarile inregistrate de companie decat la finele anului. Compania nu a anuntat in 2008 decat vanzarile inregistrate in luna ianuarie, de 8 mil. euro. In alta ordine de idei, compania a inghetat planurile de extindere anuntate initial pentru acest an, depozitul deschis la Iasi fiind singurul inaugurat in 2008. Celelalte depozite pe care eMAG dorea sa le deschida in tara vor fi deschise anul viitor, spun oficialii retailerului online. eMAG, retailer administrat de companiile Dante International si eMAG International, a inregistrat anul trecut un profit net de 0,6 mil. euro la afaceri de 79,4 mil. euro.
 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO