Business Hi-Tech

Furnizorul american de servicii IT CGS angajeaza 1.300 de oameni in 2008

Furnizorul american de servicii IT CGS angajeaza 1.300 de oameni in 2008

Compania va dezvolta si un centru de servicii si suport la Iasi sau Brasov, pe langa cel din Bucuresti

20.11.2007, 20:05 330

Furnizorul american de servicii IT si call-center Computer Generated Solutions (CGS) se asteapta sa isi majoreze puternic in 2008 afacerile din Romania pe fondul triplarii numarului de angajati si deschiderea la Bucuresti a sediului central pentru operatiunile din Europa.
"In 2008, estimam ca ne vom tripla veniturile si ne vom tripla aproape numarul angajatilor din Romania. Vom reusi acestea, pentru ca in luna februarie a anului viitor ne vom muta intr-o noua cladire in Bucuresti si vom inaugura un alt centru in tara", a declarat pentru ZF Phil Friendman, presedinte si CEO al CGS.
Compania a patruns pe piata locala in urma preluarii EasyCall Communications, cel mai mare furnizor de call center la acea vreme din Romania, tranzactie estimata la 6-7 milioane de euro.
In acest an, EasyCall Communications, denumita postachizitie CGS Romania, se asteapta la afaceri de aproximativ 15 milioane de euro, in crestere cu 70% fata de 2006, si un numar de aproximativ 700 de angajati.
"In noiembrie 2006 am achizitionat EasyCall Communications, cel mai mare furnizor de servicii de call-center si help desk din Romania. Dupa exact un an, operatiunile din Romania au depasit orice asteptare. A fost un an foarte bun pentru dezvoltarea businessului local. In aproape un an, am reusit sa ne crestem afacerea cu 70%, ceea ce reprezinta cu mult peste ritmul de crestere al pietei si al principalilor jucatori", a subliniat Friedman.
El a precizat ca CGS va investi mai multe milioane de dolari in deschiderea celor doua centre de dezvoltare si suport, fara a oferi cifre exacte.
"Vom deschide un centru de 35.000 de metri patrati in Bucuresti in cadrul complexului Sema Park, ce va numara 650 de persoane. In plus, vom deschide un nou centru de 650 de locuri in provincie, intr-o locatie pe care inca nu am decis-o, fiind in fazele finale ale negocierilor", adauga oficialul CGS.
Pentru acest proiect, CGS a cautat solutii de amplasare in principalele orase din provincie, ultimele doua posibilitati fiind Iasi si Brasov. Potrivit lui Friedman, cele doua centre vor deservi clientii CGS din Romania, dar si din Europa si Statele Unite.
Compania americana a anuntat la inceputul saptamani trecute ca si-a deschis la Bucuresti sediul central pentru operatiunile din Europa, pentru a raspunde cererii in crestere pentru servicii de externalizare. In acest sens, CGS l-a numit pe Florin Chiutu in functia de director general al CGS Europe si al Centrului de Dezvoltare Software.
"Ca urmare a conditiilor extrem de favorabile pe care le-am gasit in Romania, am luat decizia de a ne muta sediul central pentru toate operatiunile CGS din Europa la Bucuresti. Vom deschide un centru de dezvoltare software si vom oferi clientilor din Europa toate serviciile pe care le furnizeaza deja CGS in America de Nord si Asia si le vom coordona de la Bucuresti. Am fi putut alege orice capitala din lume sau din Europa, dar am decis ca Bucuresti este cea mai buna locatie", subliniaza presedintele CGS.
"CGS Romania va oferi servicii de suport tehnic, call center, customer care, in timp ce CGS Europe va furniza servicii multiple pentru companii din comunitatea europeana. Unul dintre acestea va fi dezvoltarea de aplicatii in jurul platfomei Microsoft Dynamics, integrare de sisteme in domeniul de e-health si e-learning", a indicat Friedman.
CGS ruleaza programe educationale si training si ofera servicii de call-center, help desk, dezvoltare si furnizare de aplicatii software, integrare de sisteme, service pentru retele.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO