Veniturile grupului Telekom România, format din fostele companii Romtelecom şi Cosmote, au înregistrat o creştere uşoară, de 0,4% până la 242 mil. euro în al doilea trimestru din acest an, care a fost generată însă în principal de vânzările mai mari de telefoane, tablete şi accesorii, divizia care oferă servicii altor operatori şi de proiectele IT&C în condiţiile în care încasările din businessul principal - furnizarea de servicii de comunicaţii fixe şi mobile - au fost în mare parte în scădere, conform datelor raportate de grupul elen OTE şi cel german Deutsche Telekom, care deţin pachetul majoritar de acţiuni. Din veniturile de 242 mil. euro din trim. II aproximativ 37 mil. euro au fost obţinute din vânzarea de telefoane şi alte echipamente, indicatorul fiind în creştere cu 28% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Veniturile din servicii obţinute de întreg grupul Telekom pot fi evaluate în aceste condiţii la aproximativ 200 mil. euro. Spre comparaţie, Vodafone România a avut venituri din servicii de 174 mil. euro în trim. II.
Dacă veniturile din vânzarea de echipamente au avansat cu aproape 30%, încasările din furnizarea de servicii de telefonie mobilă au scăzut cu aproape 3% la 76 mil. euro, iar cele obţinute din vânzarea de servicii fixe către clienţii retail au scăzut cu 8%, la 77 mil. euro. Pe segmentul fix veniturile din telefonie au avut un declin de 16%, cele din internet fix de 4%, doar cele obţinute din serviciile TV rămânând neschimbate, însă în condiţiile în care operatorul a avut cu 40.459 mai mulţi clienţi faţă de anul anterior.