Business Hi-Tech

Lenovo ţinteşte o dublare a cotei de piaţă pe segmentul smartphone după lansarea brandului Moto în România

Ivan Bozev: Brandul încă rezonează cu clienţii, toată lumea a auzit de Moto

Ivan Bozev: Brandul încă rezonează cu clienţii, toată lumea a auzit de Moto

Autor: Adrian Seceleanu

19.08.2016, 00:02 352
Lenovo are ca obiectiv o dublare a cotei de piaţă de pe segmentul smartphone din România, de la aproximativ 5% în prezent la 10%, odată cu lansarea pe piaţă a produselor cu brandul Moto care permit companiei chineze să atace noi segmente de clienţi.

„Cu totul, la nivelul Europei de Sud-Est Lenovo are deja o cotă de piaţă de peste 10% de peste trei trimestre pe segmentul smartphone. Nu există motive pentru care să nu avem aceeaşi performanţă şi în România. Compania de cercetare cu care lucram a încetat să mai publice date, dar cred că avem o cotă de piaţă în jur de 5% în România după numărul de telefoane vândute“, a declarat pentru ZF Ivan Bozev, directorul general al Lenovo pentru Europa de Sud-Est. „Obiectivul nostru este să atingem cât mai repede o cotă de piaţă de 10% în România. În ceea ce priveşte regiunea Europei de Sud-Est, având în vedere că suntem deja pe locul doi nu putem avea decât un singur obiectiv, să urcăm de pe locul 2 pe locul 1“, a adăugat el.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO